luni, 24 noiembrie 2014

Ce vrea Dumnezeu..


Incerc de ceva vreme sa-mi descopar rostul pe pamantul asta...
Sa stiu exact care este misiunea mea personala..

Sunt intr-o etapa din aceea profunda, in care fac curatenie generala (in mine), si daca tot dau praful de pe rafturi - zic - hai sa mut si "mobila", si daca tot fac modificari - hai sa le fac ca la carte.


Si deci - hai sa ma aliniez cu vointa divina, hai sa ma desavarsesc, hai sa le fac pe toate in acord cu bunul Dumnezeu...

Zis si facut:
Rugaciune, post, meditatie.


Si ma dau peste cap, si fac tumbe, si cer, si cer in continuare, vreau raspunsuri, vreau sa stiu exact, vreau detalii, vreau clarificari...

Si Dumnezeu imi tot da... Apreciaza flerul meu, si imi tot pluseaza, ca sunt delicioasa cu flic - flacurile mele spirituale...

Imi descopar blocaje importante, le rezolv, imi descopar calitati importante, incep sa le integrez... Imi descopar patternuri parazit, le scot din circuit...

Doamne, ce bine poate fi sa faci pace cu umbra ta..  Nu usor, nicidecum romantic, deloc transcedental.... Cu nervii intinsi la maxim, si cu un capac la ceafa de mi s-au emotionat 3 chakre - de la unul dintre cei pe care bunul Dumnezeu mi i-a adus in cale sa ma sustina in ceea ce mi-am propus.....

Si viata mea a capatat sens in fiecare zi, tot mai clar, tot mai usor...
Si da, m-am curatat. Si da, am primit cadouri importante... Mi-am primit Sufletul... Adica tot - inclusiv capacitatea de a simti viata in locul mentalizarii... Nu e foarte tare?

Si eu insist : Doamne vreau si asta, Doamne, dar trebuie sa stiu si asta, Doamne, pe asta nu o inteleg...

Si Doamne la un moment dat a obosit cu mine...

"Mai fetito... Ce vrei de la Mine pana la urma?
Sa-ti traiesc si viata?
Ai vrut sa intri in acord cu Mine, si ti-am dat tot ce ai avut nevoie... Vise, premonitii, oameni care sa te ajute, informatii care sa te trezeasca.
Acum tie iti ramane pe mai departe pur si simplu SA TRAIESTI.
Nu am sa-ti fac niciodata o harta, ai liber arbitru.
Nu te-am programat ca pe un robotel, nu fac teatru de papusi cu copiii Mei, si mai presus de orice - Nu te leg. Niciodata. De nimic si de nimeni. Nici macar de Mine.
Esti libera. Esti minunata. Esti un infinit de posibilitati.
Traieste.
E tot ce vreau de la tine."