sâmbătă, 17 ianuarie 2015

Eliberarea de roluri - o cheie in procesul de vindecare

 _____________________________________________________________________

Postez din cand - in - cand cate un exercitiu cu valoare de ritual.

Sunt practici de putere, cu efecte demonstrate nu doar in cazuri izolate, ci si studiate in experimente medicale.

M-am intrebat uneori de ce nu functioneaza in absolut toate cazurile. Cunosc situatii in care zeci, poate sute de ore de meditatie si practica ritualica nu au vindecat in totalitate fiinta respectiva.

Am intalniit si cazuri in care pur si simplu nu primesc permisiune divina sa intervin activ pentru vindecarea cuiva.

Dupa ce mi-am depasit frustrarile, am inteles.

Absolut TOTUL se intampla in raport cu ENERGIA INTENTIEI.

Atunci cand intri intr-o meditatie in care consumi energie pentru a-ti sustine pozitionalitatea egotica - toate campurile tale se contracta in directia intentiei tale.

Obtii exact ce hranesti. Pana exact in acel moment in care esti pregatit sa-i dai drumul.
Sa te eliberezi.
De rolul in virtutea caruia cauti vindecare.

Incerci la nesfarsit sa vindeci o pozitionalitate egotica la care nu esti dispus sa renunti.
Te zbati sa aranjezi frumos un aspect al egoului.
Spui ca vrei sa te vindeci de suferinta, insa nu esti dispus sa lucrezi cu cauza, vrei doar sa remodelezi efectele.

Din acest motiv cauza va ramane nealterata - si te va bantui in toate formele posibile - pana in momentul in care esti dispus sa lucrezi cu ea.

Din acest motiv exista si restrictia divina cu privire la interventia unui vindecator.

Vindecatorul ii va incalca liberul arbitru in momentul in care va interveni asupra cauzelor care nu se vor vindecate.

Lectiile spiritului par destul de alambicate - privite dintr-o perspectiva egotica.

Atunci cand imi mentin activ rolul de victima, de femeie dezamagita, sau de barbat inselat, sau de copil abuzat emotional - si caut din aceasta perspectiva o vindecare a circumstantelor, fara a renunta la pozitie.... tot ce voi obtine va fi o reconfigurare de moment a circumstantelor, niciodata o vindecare efectiva.

Magia se produce in momentul in care voi renunta la tot, la absolut tot ce-mi iscodeste egoul, si ma voi percepe ca ceea ce sunt in realitate - un spirit in perpetua evolutie, unde evolutia se traduce in sentimente.

Echilibrul, starea de armonie este scopul final.

Prin urmare... cata vreme voi medita pentru a obtine foloase egotice - spiritul meu nu e vindecat, ci este starnit la revolta, si va primi exact acele lectii pe care si le induce.

Vindecarea vine atunci cand sunt dispusa sa-mi scot din structura informationala a fiintei mele orice postura egotica, si accept echilibrul in viata mea cu inima deschisa.

Atunci cand sunt dispusa atat sa pierd cat si sa castig - convinsa ca vindecarea MEA e cea care conteaza, si nu circumstantele in care aceasta se produce.

Atunci cand sunt dispusa sa renunt la "ceea ce este corect", la "ceea ce merit", la "ceea ce trebuie".

Habar nu am ce este corect atata vreme cat analiza mea se limiteaza la propriile mele interese si judecati.
Daca as fi avut o minima idee despre ce este cu adevarat corect - as fi fost un arhanghel in acest moment si v-as fi indrumat subtil de pe norisorul meu pufos.....

Atunci cand incetezi sa-ti conditionezi vindecarea - esti liber.

Liber sa te vindeci, liber sa traiesti, liber sa te joci, liber sa te bucuri.
______________________________________________________________________