vineri, 18 septembrie 2015

Campanie: Dumnezeu nu este de vanzare! - Poveste adevarata: A inviat din morti






- „Maica, io zic ca am visat un vis, ca sa nu ziceti ca-s nebuna, dar eu in inima mea simt ca a fost mai viu ca-n viata.”



Asa isi incepe povestea o doamna, in registratura unui spital, in timp ce-si face internarea pentru oftalmologie.

Povestim.



Tanti A. are in jur de 60 de ani. Om simplu de la tara. Cu ochi blanzi si voce de bunica iubitoare.

Astazi s-a internat pentru niste probleme de vedere, secundare diabetului pe care il tot duce din tinerete.

Si ne povesteste cum in urma cu un an si jumatate a intrat in coma diabetica, dupa care i s-a constatat decesul.



- „M-au acoperit si m-au trimis la morga. Minune de la Dumnezeu a facut sa nu ma duca imediat brancardierul. M-a amanat pe a doua zi.

Ca eu a doua zi m-am trezit linistita, si nimic nu ma durea.

N-am stiut cum sta treaba, si cand am vazut io ca asistenta mea lesina cand ma ridic eu, iar brancardierul s-a baricadat in lift scuipandu-si in san – de teama mea.... abia atunci am inteles eu ca bietii oameni ma stiau moarta.



Eu m-am intors din morti, dar am venit cu o amintire. Un vis, ca sa nu ma credeti „dusa”.



Se facea ca am ajuns intr-un lan de floarea-soarelui, si era asa de frumos, si de bine, ca parca era raiul.

Si in fata mea aparu un chip infasurat tot, asa cum e bebelasul infasat in scutec. Numa ca scutecul acesta era foarte luminos, parca era tesut din fire de lumina stralucitoare.

Si numa’ fata i-o vedeam: frumoasaaaaa..... maica, asa de frumoasa era, ca intr-o poveste, da’ numa’ ca nu stiu daca era barbat sau femeie, nici exact cum arata, atata pot sa zic ca era frumoasa ca un inger.

Si mi-a zambit atata de frumos, de mi-a luat toate grijile si toate durerile mele.

Si mi-a zis:



- Nu te teme. Va fi bine. Totul va fi bine. Esti iubita.



Cum a spus cuvintele astea, totul s-a spulberat, si am ajuns inapoi, adica m-am trezit. Cand am ridicat capul, asistenta ceea tinerica si-a dat odata ochii peste cap, si numa’ s-a prapadit pe jos. A lesinat, saracuta, de sperietura.

Apoi bietul brancardier isi facea cruci si scuipa in san, tipand de mama focului sa nu intru in lift cu el.

S-a blocat in lift, ca credea ca-s o naluca.

Apoi au venit toti doctorii, si s-a facut coada la salonul meu, ca sa vada minunea. C-am inviat din morti, si sunt bine - sanatoasa. Si televiziunile au venit.

Au trebuit sa modifice actele alea ale lor, ca deja m-au scris moarta cu ziua de dinainte.



- Credeti in Dumnezeu?

- Acuma cred mai mult. Acuma sunt tare credincioasa.

Inainte credeam, da’ nu prea ma duceam io la biserica. Si mai greseam, ca tot omu’. Ma mai suparam, mai dracuiam.... Da’ acuma sunt numa’ linistita, ca mare-i Dumnezeu.



- Cum il vedeti acum pe Dumnezeu?

- Maica, de vazut  nici nu L-am vazut, nici nu pot sa-L imaginez. Dar stiu ca este tot timpul cu mine, si ca ne iubeste pe toti asa de mult - ca oamenii nici cu gandul nu pot gandi.

Io sunt prea mica sa pot zice cum e El, si pacatoasa. Da’ ce stiu imi ajunge, si pot numa’ sa-I aduc slava, ca am simtit o iubire si o grija cum nici mama, Dumnezeu s-o ierte, nu mi-a aratat.



- La doctori ati povestit atunci ce ati visat?

- Nu. Atunci am fost speriata ca ma arunca la nebuni. Si-asa s-a facut mare caz c-am inviat din morti. Si se uitau la mine ca la necurat. Apoi au venit si ziarele si televiziunile, si abia ii puteau scoate afara din spital, asa ca mai bine mi-am vazut de treaba mea.



- Altceva va mai aduceti aminte?

- Nu. Atata. Lanul acela frumos, si cuvintele ingerului.

Eu asa cred, c-a fost un inger. Doar atat mi-a zis, da’ parca am inteles atata de bine, de parca am fost dintr-o data mai desteapta.

Sau poate ca fericirea aia ce-am simtit-o atunci, m-a facut sa gandesc mai clar.

Acuma sfatuiesc pe oricine sa fie bun. Atata doar. Sa fie bun la suflet. Si linistiti, ca Dumnezeu e mare, si nu ne lasa niciodata.”



♠♠♠♠♠♠♠♠♠





Desi am cateva mailuri de publicat, i-am dat prioritate acestei povesti – pentru ca o consider cea mai autentica marturie a Dumnezeului din noi.



Pe doamna A. nu am provocat-o la discutie pentru aceasta campanie, si de fapt domnia-sa nu a citit niciodata blogul meu, nu are cont de facebook, si nici internetul nu o intereseaza.

Mai mult, recent si-a pierdut vederea la un ochi, si numai de citit nu-i arde dansei.

Din acest motiv ii pastrez anonimatul. Nu am avut timp sa povestim mai mult, si nu am apucat sa o intreb daca ar vrea sa-i public povestea.



Mesajul doamnei, pe care s-a aratat dornica sa-l impartaseasca, este unul extrem de simplu. (De regula tot ce este simplu pare greu de inteles, mai ales cand vine vorba de Dumnezeu)

Aceasta, traind o experienta intre praguri (a fost declarata moarta si a revenit la viata dupa aproape 48 de ore, cazul dansei fiind considerat un mister medical) – spune oricui este dispus sa o asculte – ca Dumnezeu exista, este peste tot, este bun dincolo de intelesul uman, ne iubeste pe toti, indiferent de ceea ce facem.

Si sfatuieste pe oricine sa fie bun.

Atat.





Glória in excélsis Deo

et in terra pax homínibus bonæ voluntátis.

Laudámus te,

benedícimus te,

adorámus te,

glorificámus te,

grátias ágimus tibi propter magnam glóriam tuam,

Dómine Deus, Rex cæléstis,

Deus Pater omnípotens.

Dómine Fili unigénite, Iesu Christe,

Dómine Deus, Agnus Dei, Fílius Patris,

qui tollis peccáta mundi, miserére nobis;

qui tollis peccáta mundi, súscipe deprecatiónem nostram.

Qui sedes ad déxteram Patris, miserére nobis.

Quóniam tu solus Sanctus, tu solus Dóminus, tu solus Altíssimus,

Iesu Christe, cum Sancto Spíritu: in glória Dei Patris.

Amen





Va multumesc pentru interes, promit sa postez si sa raspund fiecarui e-mail primit, in termenii stabiliti de comun acord, si astept in continuare povestile voastre pe adresa angeoudemonsinspiration@gmail.com.

Despre campania DUMNEZEU NU ESTE DE VANZARE – citeste AICI.