vineri, 12 februarie 2016

Efeminarea bărbatului - acelaşi curent nefiresc

Ştiu în ADN-ul meu că bărbatul este un vânător. În conştiinţa colectivă, când spui „bărbat” – vezi cu ochii minţii imaginea masculinului, individ cu testosteron care completează gingăşia femeii, cu putere, închizând un cerc perfect al opoziţiilor complementare.


... Şi trec printr-un parc în drum spre lucru, aud paşi în spatele meu, îmi doresc să mă depăşească, sau să iau avans eu, aşa încât să-mi aud gândurile nebruiată de sunetul regulat al paşilor, şi o simt că îşi ia avans, incetinesc eu, mulţumită, mă depăşeşte, şi... surpriză: e un El!

Mh... v-aţi degenerat, măi băieţi, puteam să jur că e o fată din modul în care păşea, şi din ce emana subliminal.
Îl scanez de sus în jos şi concluzionez: ţinuta lui posibil să fie mai feminină decât a mea.... Geanşii ăia mulaţi pe fese până-n buza ghetei şi gecuţa minimală clar bat rochiţa mea lălâie, acoperită de paltonul evazat. Ca să-mi ghiceşti formele în dimineaţa asta – ai nevoie de voinţă şi imaginaţie.
Nu mai vorbesc de mişcări. Tipul păşeşte ca o divă pe catwalk. Face o undă armonioasă, specifică yin.

La proba feminitate, câştigă detaşat.... băiatul.

Băi, v-aţi pervertit.... ce să doresc eu, femeie conştientă de feminitatea mea, asumată, de la tine - o altă femeie, nefamiliară cu masculinitatea sa?

Ce-mi transmiţi tu, dincolo de ceva de genul:

- „Bună. Sunt gay.”

Şi ce aş putea eu să vreau de la tine, în afară de nişte ponturi despre freză, c-o ai mai stylish decât a mea, clar, şi un schimb de idei, eventual, cu privire la măştile de faţă pentru acnee?
Dar nici alea, că mă descurc singură, în mult mai puţini paşi decât tine.

De cucerit nici nu se pune problema, relax, în ochii mei eşti un fătălău pe care nu mi l-aş face nici prietenă, că-n girls – talk-urile mele abordăm subiecte mai pământene, aşa, iar tu pari căzut dintr-un film cu zânuţe şi spiriduşi, nu te pot deranja.

Eu la un bărbat caut alte chestii, zău, şi dacă nu le găsesc – nu mă interesezi, că femeie sunt şi de una singură, şi-mi sunt suficientă.

Odată cu trendul femeii „puternice”, iată, curentul bărbatului efeminat, la fel de ridicol şi găunos.

Îmi arăta colegul meu zilele trecute un clip pe youtube la pamflet despre noua generaţie în devenire. Sau, mă rog, bromania într-o lume paralelă. După cum evoluează lucrurile.... chiar noua generaţie în devenire:
Două tipe pe o bancă în parc, mâncând seminţe, scuipând agresiv, ca nişte birjari cojile pe jos, discutau despre ce mai „prind şi ele de f...t, că se lasă greu pămpălăii”. Şi trece unul, exact imaginea celui descris mai sus, iar tipele sar pe el, blocându-i drumul, articulându-i una sănătoasă peste fund. El îşi dă ochii peste cap, şi le spune timid şi vădit deranjat, că nu este genul ăla de om, să-l lase în pace... Ele sictirite, îi aruncă stereotip „ Ce vrăjeală, toţi spuneţi asta!”

Fix într-acolo ne-ndreptăm, măi băieţi, având în vedere dorinţa obsesivă a femeii de a deveni bărbat, şi tendinţa bărbatului de a deveni femeie...

S-au răstălmăcit polarităţile, ne-am zăpăcit de tot.
Mă pufneşte şi râsul de fiecare dată când citesc despre noile paradigme: care noi paradigme? Că dacă e să tragi un ochi de jur împrejur, IN REALITATE, asta vezi: oameni care şi-au pierdut identitatea sexuală, cu Euri din ce în ce mai nediferenţiate, şi o tonă de dileme existenţiale-n cap dintre cele mai sinistre, care îi indepărtează din ce – în – ce mai mult de echilibru şi igienă psihică.

Dacă în urmă cu ceva timp m-am adresat femeii "puternice" din zilele noastre, iată că azi, vădit impresionată de tipul – tipesă din parc, am un mesaj pentru ei, deţinătorii de ... testosteron:

Băiete: fă ceva constructiv, ajută şi tu cumva la perpetuarea speciei: FII BĂRBAT!

Nu încerca să fii mai epilat ca mine, nici mai machiat, nu suntem la competiţie, nu mă atragi deloc cu lookul ăla de androgin în cel mai bun caz, dar în general de gay, nu-mi spui nimic cu gesturile tale efeminate, nu mă atragi cu atitudinea asta de căpreoară visătoare, lasă cioacele astea-n seama noastră, ne descurcăm nativ, ni se potriveşte mai bine.

Tu fii bărbat, fii masculin, arată-mi puterea ta (nu forţa, să nu le confundăm), arată-mi cât eşti de deştept, de bine orientat în spaţiu, ia-mă de pleată şi du-mă-n grota ta, vânează pentru mine, şi du-mă-n braţele tale puternice până peste mări şi ţări, fii yangul yinului ce sunt, şi completează-mă, aşa cum este-n legea firii, hai să fim normali!